A ja mam bardzo ciekawą zagwozdkę.

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Śro, 27 Kwi 2005, 07:47:47 CEST

On 2005-04-26 16:34, Michal Abramowicz wrote:

>cześć
>
>aktualnie w pracy mam luserkę co ciągle filmidła rozsyła

W pracy? To za co jej właściwie płacą?

>Hm ale co będzie jak zaczna se filmy rozssyłać i zmieniać na
>doc/xls i pisac zeby se zmienił rozszrzenie ...
>Luzerka nie ma mplayera, ani windows, i tylko siedzi i rozsyła.

Opłata za użycie służbowego sprzętu do prywatnych celów ze szczególnym
uwzględnieniem zużycia łącza firmy (szczegółowy wykaz na koniec
miesiąca). Konieczność wytłumaczenia się z wysłania kilkuset MB na konta
w domenach buziaczek.pl i podobnych (czy to była korespondencja służbowa
i kto właściwie z partnerów firmy ma konto w buziaczek.pl). Szybkie
wyleczenie gwarantowane.

A jeszcze do rozsyłania - nie wiem jak w postfix ale exim ma coś takiego
jak message_size_count_recipients (czy jakoś tak, nie chce mi się
sprawdzać). Miałem taki problem z kolesiem (co prawda nie w pracy a w
mojej sieci, w sumie też praca) - równo zapychał mi łącze avikami w
kawałkach wysyłanymi do kilkunastu osób. Teraz co prawda też rozsyła,
ale przy uploadzie 10KB/s i ograniczeniu 5MB x ilość odbiorców powoli mu
się zaczyna nudzić.

ethanak