A ja mam bardzo ciekawą zagwozdkę.

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 27 Kwi 2005, 12:07:09 CEST

On Wed, Apr 27, 2005 at 11:34:12AM +0200, Michal Abramowicz wrote:
> Teraz tylko wyłaczenie powiadamiania o zabanowanych plikach
> do nadawcy/odbiorcy/ a wysyłanie do admina :)

I tutaj mam zgryz, do odbiorcy emaile nie dojdą ...
ale ciągle nadawca dostaje powiadomienie,
teoretycznie w amavisd.conf:
# Notify sender of banned files?
# a a nie powiadamiamy !!!
$warnbannedsender = 0;  # (defaults to false (undef))

Było 1 jest 0 i dalej wysyła.
Kurde nie bardzo kumam perl'a zeby wiedzieć
co to za zmienna powinna być.

Panowie pomocy ... bo mnie zaraz trafi

w googlach znalazłem 0/1 i nic więcej ....

mavisd-new-2.2.1-1

m.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba