Blueconnect w PLD - da się? :)

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Śro, 27 Kwi 2005, 16:15:51 CEST

Witam.

Wiem, że w PLD się nie da :P ale czy ktoś próbował uruchomić takowąż
kartę na PLD? Jak wygląda obsługa tej karty, obsługiwana jest w
kernelspace czy userspace, jakie oprogramowanie jest do tego potrzebne.
Co z jego redystrybucją? Pytanie zrodziło mi się po przeczytaniu newsa,
że Aurox w wersji 10.3 będzie wspierał tą technologię po pomyślnych
testach...
stąd mniemam, że obsługa takiej karty pcimcia nie jest napewno jakąś
straszną filozofią... :-)

--
Krzysztof Królikowski [krzysiek @ pkn . pl]
Systems & Network Administrator & PLD Linux developer