kde-i18n-Polish-3.4.0

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Śro, 27 Kwi 2005, 20:18:12 CEST

On Wednesday 27 of April 2005 18:52, Łukasz Maśko wrote:
> Czy jest szansa na powyższe w najbliższym czasie? Właśnie zrobiłem upgrade
> z ready kde do 3.4.0 i ogólnie działa, tylko nie wszystkie rzeczy w pełni
> mówią do mnie po polsku ;-) Nie żeby mi to przeszkadzało - tak pytam z
> ciekawości. Pozdrawiam.
Skoro już mowa o nowym KDE...
1. kgamma nie działa. W ogóle się nie uruchamia, a jedyne co dostaję to:
$ kgamma
bash: kgamma: command not found
$ kcmshell kgamma
QSettings: failed to open file '/etc/qt/qt_plugins_3.3rc'
kcmshell (kdelibs): WARNING: Could not find module 'kgamma'.
$ rpm -ql kdegraphics-kgamma |grep kcm
/usr/lib/kde3/kcm_kgamma.la
/usr/lib/kde3/kcm_kgamma.so
2. KMail żeby się zautoryzować przy wysyłąniu poczty potrzebuje cyrus-sasl-*

Tomek