kde-i18n-Polish-3.4.0

BeCe boski_cinek w o2.pl
Śro, 27 Kwi 2005, 20:26:33 CEST

Łukasz Maśko napisał(a):
> Czy jest szansa na powyższe w najbliższym czasie? Właśnie zrobiłem upgrade z
> ready kde do 3.4.0 i ogólnie działa, tylko nie wszystkie rzeczy w pełni
> mówią do mnie po polsku ;-) Nie żeby mi to przeszkadzało - tak pytam z
> ciekawości. Pozdrawiam.

Tak sie sklada, ze sam sobie budowalem nowe KDE, bo sie doczekac nie
moglem i zbudowalem sobie rowniez pakiet jezykowy. Nazywa sie to teraz
kde-i18n-pl (zamiast kde-i18n-Polish) i u mnie dziala wysmienicie.
Ponizszy link prowadzi do serwisu www.yousendit.com takze kilka osob
powinno sciagnac. Na stale niestety nie bardzo mam gdzie wystawic.

http://tinyurl.com/87bca (2.1 MB)

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org