problem z poldek/rpm - usuwanie zakładanie usera/grupy

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Czw, 28 Kwi 2005, 05:50:01 CEST

Dnia 27-04-2005, śro o godzinie 07:38 +0200, Piotr Wawrzyniak
napisał(a):
> On Wednesday 27 of April 2005 02:12, Michał Panasiewicz wrote:
>
> [ciach]

> No cóż, ja to mogę tylko potwierdzić. U mnie jest tak samo.

problem scislej mówiąc dotyczy rpm-a a nie poldka

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl