PLD Kerberos HOWTO

Mariusz Kryński mrk w sed.pl
Czw, 28 Kwi 2005, 13:24:27 CEST

Dnia 28-04-2005, czw o godzinie 13:13 +0200, Arkadiusz Patyk napisał(a):

> nie mam w firefox:
> network.negotiate-auth.delegation-uris
> network.negotiate-auth.trusted-uris
>
> cos muszę doistalować ?

Hmm - możliwe, że w świeżej instalacji firefox'a nie ma tych kluczy.
Można wcisnąć prawy klawisz myszy i je dodać (typ String).
Zaraz dorzucę to do doc'a

Apropo firefox'a - chwilowo (mam nadzieję) jest zepsuty - zlinkowany z
shishi zamiast heimdalem. Patch na devel kiedyś wysłałem - może ktoś
wrzuci...

--
mrk