nautilus-2.8.2-1 - libexif.so.10

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Czw, 28 Kwi 2005, 20:58:46 CEST

Dnia 28-04-2005, czw o godzinie 20:28 +0200, Dariusz Walat napisał(a):
> Dzień dobry,
Dobry wieczór :)

> --cut--
> poldek> install nautilus-2.8.2-1
> Przetwarzanie zależności...
> błąd: nautilus-2.8.2-1: nie znaleziono wymaganego libexif.so.10
> Zaznaczono 1 pakiet do instalacji:
> I nautilus-2.8.2-1
> Do ściągnięcia potrzeba około 3MB pakietów. Po rozpakowaniu około 11MB
> zostanie użytych.
> błąd: 1 niespełniona zależność
> Wystąpiły błędy podczas instalacji
> --cut--
>
> Niestety nie znalazłem źródła błędu.
Problem jest taki, że na ftp brakuje libexifa w wersji, którą wymaga
nautilus-2.8.2-1. Jak sobie z tym poradzić? Myślę, że są dwa wyjścia.
Pierwsze, to zbudować sobie libexifa, którego potrzebujesz. Drugie, to
olać GNOME 2.8.x, a co za tym idzie i tego nautilusa i zainstalować
GNOME 2.10.x. Nowy GNOME jest w ready. Polecam :)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org