nautilus-2.8.2-1 - libexif.so.10

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Czw, 28 Kwi 2005, 21:39:46 CEST

On Thursday 28 of April 2005 20:58, Kamil Kosiński wrote:

> Problem jest taki, że na ftp brakuje libexifa w wersji, którą wymaga
> nautilus-2.8.2-1. Jak sobie z tym poradzić? Myślę, że są dwa wyjścia.
> Pierwsze, to zbudować sobie libexifa, którego potrzebujesz. Drugie, to
> olać GNOME 2.8.x, a co za tym idzie i tego nautilusa i zainstalować
> GNOME 2.10.x. Nowy GNOME jest w ready. Polecam :)

Ja zainstalowałem Gnoma 2.8.x na P200MMX z 160 MB ram i co ciekawe odpala sie
szybciej niz moja kdowska krowa. Mozilla firefox odpala sie moze z 2sek
dluzej. Gnom jest tak szybki????? Fakt, ze prawie tam nie ma uslug na tym
kompie, ale bylem pod wrazeniem,

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:0x3C1FB   Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics