kde-i18n-Polish-3.4.0

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Czw, 28 Kwi 2005, 23:27:50 CEST

On Thursday 28 of April 2005 23:03, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Sęk w tym, że potrzebuje tylko gdy używasz takowych autoryzacji - w
> pozostałych przypadkach nie potrzebuje cyrus-sasl-*.

Hmm... niby racja ale idąc dalej tym tokiem rozumowania można dojśc do wniosku
że kmail nie powinien wymagać kio-smtp bo ktoś może chcieć tylko odbierać
pocztę (oczywiście ktoś inny chce tylko wysyłać a jeszcze inny tylko
popatrzyć na interfejs). Pytanie jest takie: gdzie jest granica? Mnie się
wydaje że jeśli tacy "dostawcy skrzynek pocztowych" jak onet czy wp wymagają
autoryzacji smtp to celowym byłoby umieszczenie odpowiednich pakietów w
Requires programu pocztowego (niekoniecznie wszystkich mechanizmów, może np.
login i plain).

Tomek