nautilus-2.8.2-1 - libexif.so.10

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Pią, 29 Kwi 2005, 10:12:39 CEST

Dnia 28-04-2005, czw o godzinie 21:39 +0200, Lukasz Glebicki napisał(a):
> Ja zainstalowałem Gnoma 2.8.x na P200MMX z 160 MB ram i co ciekawe odpala sie
> szybciej niz moja kdowska krowa. Mozilla firefox odpala sie moze z 2sek
> dluzej. Gnom jest tak szybki????? Fakt, ze prawie tam nie ma uslug na tym
> kompie, ale bylem pod wrazeniem,
Miło mi to słyszeć, ale potwierdzić nie mogę, bo uważam posiadanie
GNOME, KDE, Xfce, cośtamieszcze na jednym kompie za poroniony pomysł.
Potem ludzie jęczą, że coś im nie działa. Nic dziwnego skoro sobie tak
zaśmiecili system.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org