bardzo minimal base na podstawe nowego projektu

croolyc croolyc w poczta.onet.pl
Pią, 29 Kwi 2005, 11:20:36 CEST

czołgiem!

poniewaz potrzebuje w pełni konfigurowalnego AccessPointa (patrz post
AccessPoint na PLD)
postanowilem ze cala moja prace udostepnie jako nowy projekt PLD
formalnie projekt typu rescueCD albo PLD Live tylko ze dedykowany na CF
128mb
mam do dyspozycji serwa na ktorym moge postawic wlasne repo z kompletem
paczek np. ac-wifi mogloby to sie zwac
bedzie prekompilowany kernel po AP inne defaultowe .conf i osobny
bootdisk_net
generalnie alternatywa dla Pebble / MikroTik / StarOS

na poczatek chcialbym zebyscie mi pomogli w okresleniu podstawy
systemowej jakie pakiety musza byc bezwzglednie i ktore olac
jak rowniez zapodali pomysly na funkcje jakie ma pelnic - moje
propozycje - ap/bridge z qos (htb cfq connlimit itp), dnscache, firewall

wybralem takie pakiety na poczatek:

dev
basesystem
glibc
shadow
login
mount
ncurses
findutils
util-linux
rc-scripts
lilo
modutils
fieutils
geninitrd
openssl
pcre
bash
rpm
poldek
vim
openssh
wireless-tools
hping2
ebtables / iptables
bridgeutils
madwifi
busybox-initrd
e2fsprog
gzip
tar
iptraf
wavemon
watchdog
rp-ppoe
pppd
wpa supp...
?top (dowolny)
ntp-client
vtun

czekam na opinie czy przydalo by sie takie cos,
mozna by troche szumu wokol PLD zrobic dzieki temu

sija

 tank U