freeciv 2

marcin steć marcinek w nea.pl
Sob, 30 Kwi 2005, 05:16:40 CEST

Cześć,

Zbudowałem sobie właśnie freeciva. I natrafiłem na 2 problemy:
1. jak robiłem
builder freeciv.spec
to z CVSu ściagał jakiegoś starego speca, który zasysał źródła do wersji
1.costam i to budował.
coś nie tak z builderem? Kliknałem na stronie w speca, okazało się że
dobry, ciągnie wersję 2 i zrobiłem save as... freeciv.spec.
builder przełknął, zdudowało się ładnie. problem w zasadzie obszedłem
zamiast rozwiazać. Jakieś sugestie. Środowisko skonfigurowałem
na podstawie podręcznika "szeregowego developera."
2. problem 2 juz z samym freeciv.
Nie mogę atakować. Próbowałem różne kombinacje jednostek i zawsze
dostawałem "illegal move". Google i freeciv.org milczą w tym temacie,
stąd zakładam, że moze to ma cos wspólnego pld....  Myślałem że może się
coś zmieniło w zasadach gry... ale nic nie znalazłem.

marcinek