Zdychający MySQL

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Sob, 30 Kwi 2005, 12:34:17 CEST

On Fri, Apr 29, 2005 at 11:18:52PM +0200, Michał Łukaszek wrote:
> Witam,
>
> nie ma ktoś problemów z MySQLem? Takie jakieś mam wrażenie że pojawiły się
> gdzieś w okolicach przejścia 4.1.10a->4.1.11, być może również w okolicach
> nowego glibca...
> Jaki objaw? Pochodzi z 15 min i umiera. Nie da się połączyć. Restart i znowu
> chodzi z kwadrans. Brak tropów w logach (przynajmniej nie znalazłem).
Hm, a mysqld ci nienakręca obciązenia ?
U mnie mysqld robił 99% cpu, load szedł w górę, a winą jest
to ze jakis magiczny sql sie nei wykonuje.

Prędzej włacz logowanie i patrz jaki to to sql ci go zabija.

Ja bym tym tropem poszedł.

m.

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba