bardzo minimal base na podstawe nowego projektu

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 30 Kwi 2005, 15:21:03 CEST

On Sat, 30 April 2005 13:57:34 +0200, croolyc wrote:

> co to za 'set paczek' mozesz gdzeis go wkleic

To jest to co jest w instalatorze:

<http://ftp.i686.ac.pld-linux.org/dists/ac/PLD/i686/PLD/inst/2.4-experimental/root-pkg.tar.gz> [343K]

I tam: 'root-pkg.tar.gz#utar/etc/installer.pkgsets/base'
albo 'root-pkg.tar.gz#utar/etc/installer.pkgsets/basic'.

--
Dariusz Laskowski              Wiesz... Jeszcze nie mówiłem tego nigdy
darlas at post.pl              żadnej kobiecie... Czy... Czy... Czy