bardzo minimal base na podstawe nowego projektu

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Sob, 30 Kwi 2005, 23:38:38 CEST

Dnia 29-04-2005, pią o godzinie 23:33 +0200, Fajti napisał(a):

> lekko OT:
>
> moim skromnym zdaniem moznaby szumu troche wiecej zrobic wydajac nowe iso powiedzmy co dwa miesiace.
Dobre... znajdź ludzi którzy się tym zajmą

>  Wielu moich znajomych z checia zainstalowaloby sobie PLD
> zeby poogladac i sprawdzic czy faktcznie jest takie fajne,
> ale czesto nie maja na tyle dobrego lacza, zeby instalowac
> przez siec.
No to się ubawiłem, swojego czasu instalowałem PLD z siec raz na
tydzień, bo padał mi dysk. Instalowałem system... przez modem 56k
(sic!), więc nie mów mi o słabych łączach, dla chcącego... ;)

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat {at} pld-linux {dot} org