vixie-cron z AC/ready

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 2 Sie 2005, 10:46:29 CEST

On Tue, 02 August 2005 09:34:15 +0200, Mikolaj Kucharski wrote:

[...]

> Chyba nie masz MTA na komputerze, bo bys dosatl od crona maila co jest
> nie tak. Nie tak jest ze ten cron nie dziala poprawnie, wiec nie musisz
> nic grzebac w konfigach, wygladaja ok. Dziwi mnie to ze rel 1.1 nie
> dziala, poniewaz ja mam go z cvs'u i jest ok.

> Czy moge procic o STBR vixie-cron-4.1-1.1?
                                        ^^^

To nie moja sprawa (zresztą i tak się nie znam), ale zdaje się,
że jak chcesz poinformować dystrybucję i resztę świata,
że już jest gotowe i działa poprawnie to musisz dać "pełny numerek"
(czyli 4.1-2). Taki jak jest teraz sugeruje, że paczka jest nieskończona.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                           Porażki uczą i rozwijają silnych.