vixie-cron z AC/ready

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 2 Sie 2005, 12:24:11 CEST

Dnia wtorek, 2 sierpnia 2005 10:57, Mikolaj Kucharski napisał:
[...]
> Prawda, powinienem dodac, rel up i STBR. Ale widze jednak ze ludzie maja
> problemy z nim jeszcze, tylko ten co jest na ftp nie dziala wogole, a
> ten w cvs hm.. dziala tylko mi :/

Wydaje mi się, że u mnie teraz też działa. Przynajmniej issue-fancy zmienia
zawartość pliku /etc/issue. Jedyna rzecz, która jest inna jak dotąd to
fakt, że przy standardowej konfiguracji sysloga komunikaty o wykonanych
czynnościach trafiają teraz tylko do /var/log/syslog, a nie /var/log/cron
jak to było do tej pory.