Mail - permission denied :(

Oscar Wróbel beyonet w interia.pl
Wto, 2 Sie 2005, 13:00:37 CEST

Witam!

Zrobiłem jak pisałeś. Niestety nie pozwala mi usunąć katalogu.
Poza tym jak z roota usuwam katalog to podczas odbioru poczty tworzy plik
o nazwie usera ale w mail znowy: "Unable to lock mailbox: Permission
denied" :(.
Czy może mieć tutaj związek że ostatio dodałem użytkownika do grupy wheel?

Pozdro, Oscar

Najlepszy serwis MOTO w Polsce! >>> http://link.interia.pl/f18a8