Jesli nie kill to co

pld_user plduser w o2.pl
Wto, 2 Sie 2005, 13:02:34 CEST

Witam

>odłączyć przycisk power z obudowy, jesli masz w obudowie reset taki do
>wciskania długopisem do podepnij go jako power (zakładam, że obudowa ATX)
>obrócić serwer, ew. przesunąc go pół metra...
Sorki moze troche brak precyzji w moim poscie.
Sa stanowiska klienckie na windzie(waczenie po przez terminal) i to wlasnie kobitki sobie czasem maszynke wylacza noga.
Pal szesc to ich metoda, zeby miec kiedy kanapke zjesc.
Chodzi mi o serwer  na ktorym dalej wisza sesje. Mozna uzyc kill ale czy tylko...