Własny kernel jako rpm

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Pią, 5 Sie 2005, 18:44:41 CEST

Andrzej napisał(a):

>Witam. Oczywiście, że lokalnie mogę edytować plik spec, tylko ze mi to
>jakoś nie wychodzi, błędy wyskakują podczas buildera.
>Najpierw ściagam wszystko na dysk rzecz jasna. Nie wiem po prostu jak
>dalej zadziałać.
>Podpowiedź o rpmbuild już mnie naprowadza, poszperam, popatrzę,
>poszukam. Jeśli dalej nie będzie mi wychodziło
>zwrócę się o pomoc.
>Będę wdzięczny za wystawienie najnowszego kernela, chętnie ściągnę.
>Jednakże każda pomoc howto dalej mile widziana, chcę się tego nauczyć ot co.

builder, to skrypt korzystający ostatecznie z rpmbuild.
Różnica taka, że builder ściąga z repozytorium, co potrzebne i dopiero
wtedy uruchamia rpmbuild.
Jeśli chcesz dokonać zmian, to builderem ściągasz, a budujesz potem za
pomocą rpmbuild.

WK
Wypusty:
ftp://farba.eu.org/pub/linux/arts/