Własny kernel jako rpm

Andrzej doublex w wp.pl
Pią, 5 Sie 2005, 18:58:22 CEST

RedIpS napisał(a)

Nie lepiej dbus + hal + ivman ??

>ja uzywam dbus + hal + gnome-volume-manager (w KDE go uzywam) i spisuje
>sie ekstra. Tez nie rozumiem po co supermount. Moze oprocz sytuacji w
>ktorej zalogowane sa dwie osoby na raz i czasami plytka sie nie chce
>odmonotowac, bo zamontowala sie u nieaktywnego w danej chwili uzytkownika.
>
>Co do ivmana - sa jakies szanse na dodanie speca do PLDowego CVSa?
>Chetnie bym to narzedzie przetestowal.
>
>U mnie dziala bardzodobrze niezaleznie od kernela bo w przestrzeni
>urzytkownika

A mógłbyś podać źródło wiedzy o konfiguracji tegoż? Mi to w ogóle nie
działa, kombinowałem, ustawiałem
w gnome-v-m (też używam KDE) i nic. Google za wiele mi nie wyjaśniło.
Kombinowałem z ivmanem, skompilowanym (checkinstall nie zadziałał :/ )
na najnowszym jądrze w repo i...
system w ogóle nie chciał wstać. Dopiero jak pozbyłem się hala to zaczął
działać. Ale wtedy to nie ma sensu.
Co do idei. Mi nie chodzi nawet o to żeby mi automatycznie montował, ja
wręcz takich rzeczy nie lubię.
To na czym mi zależy to odmontowywanie napędów poprzez przez przycisk na
nich umieszczony.
Wygodne to jest i tyle.