Zwis przy starcie X-ów

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Sob, 6 Sie 2005, 20:32:56 CEST

Mam taki problem ze jak (rano) wlaczam kompa i nie wcisne paru klawiszy
przy strarcie przed wlaczeniem X11
to zwiesza mi sie komp i nic nie moge zrobic poniewaz klawiatura wogole
nie reaguje , mam to juz od jakiegos czasu.
Kiedys zalogowalem sie z komputera kolegi prez ssh i killowalem X -y ale
to nie pomoglo lecz po komendzie reboot(zdalnie) mego kompa, to zaczelo
sie "cos" (bo 100% obciazenia cpu)
pojawiac na ekranie i klawiatura odrzyla u mnie (do wylaczenia kompa)
Po takiej zwieszce wcisne na obudowie kompa reset to nastepnym razem X-y
zaladuja sie juz dobrze.

Spotkal sie ktos z tym, lub wie dzie moze byc jakis blad?
A to mam:
    kernel-video-nvidia-1.0.7174-2 w 2.6.11.10_6
    kernel-grsecurity-2.6.11.10-6
    X11-6.8.2-7

Poprosze o wskazówki.

Pozdrawiam Tomek