Dziwna sprawa z hal, dbus i ivmanem

Andrzej doublex w wp.pl
Nie, 7 Sie 2005, 17:35:32 CEST

Witam.
Postanowiłem przetestować dbus+hal+pmuont+ivman.
Dbus, hal i kernel pochodzą z repozytowiór pld, pmount i ivman powstały
poprzez pracę aliena na debach. Wcześniej testowałem z kompilowanymi
przeze mnie źródłami i problem występował ten sam.
Pakiety:
dbus - 0.23.4-5
hal - 0.4.8-1
ivman-0.6.4
pmount-0.9.3-1
kernel-grsecurity-2.6.11.10-6
Gdy podczas instalacji pmount oraz ivman wyskoczył taki błąd:
libdbus-1.so.1 jest wymagany przez ivman-0.6.3-1
libdbus-glib-1.so.1 jest wymagany przez ivman-0.6.3-1
libhal.so.1 jest wymagany przez ivman-0.6.3-1
W usr/lib znajdują się one ale o nazwach:
libdbus-1.so.0
libdbus-glib-1.so.0
libhal.so.0
Utworzyłem dowiązanie ale to nie poskutkowało.
Czy można temu jakoś zaradzić?
Dodatkowo przy uruchamianiu ivmana wyskakuje:
ivman 0.6.4, http://ivman.sourceforge.net
Compiled against HAL 0.4.x or earlier
Running in system mode
daemonize.c:39 (daemonize) Daemonizing...
Podejrzewam, ze ma to jednak związek z tym, ze nie widzi bibliotek
o których wyżej pisałem.
Pytanie szczególnie do kolegi RedIpS, bo napisał, iż korzysta z takiej
kombinacji, czy mógłbyś mi rzeczone pakiety podesłać, jeśli masz na
stanie oczywiście?
Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak należy zadziałać?
pzdr