Pyt. /etc/sysconfig/rc-ined

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Śro, 10 Sie 2005, 13:09:03 CEST

On Wed, Aug 10, 2005 at 12:54:41PM +0200, Radoslaw Raszyk wrote:
> Witam
> Pytanko mam nastepujące jak powinien wyglądać plik w katalogu
> /etc/sysconfig/rc-ined/costam
>
> Aby po uruchomieniu kompa plik /etc/ined.conf wygladał następująco :
> -----------
>
> gds_db  stream  tcp     nowait.30000      firebird /opt/firebird/bin/fb_inet_server fb_inet_server # Firebird Database Remote Server
>
> ----------

# cat /etc/sysconfig/rc-inetd/popa3d
SERVICE_NAME=pop-3
SOCK_TYPE=stream
PROTOCOL=tcp
PORT=110
FLAGS=nowait
MAX_CONNECTIONS=120
USER=root
SERVER=tcpd
DAEMON=/usr/sbin/popa3d
# grep pop-3 /etc/inetd.conf
pop-3  stream  tcp      nowait.120   root       /usr/sbin/tcpd /usr/sbin/popa3d

> Albo moze wiecie gdzie szukać takiej informacji ?

$ less /etc/rc.d/init.d/rc-inetd

ps. Wkleilem tak na szybko, nie podalem dokladnego rozwiazania jakego
oczekujesz, ale wierze ze pujdziesz powyzsza droga dalej i zrobisz tak
jak Ci pasuje..

--
best regards
q#