k3b nagrywanie dvd

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Śro, 10 Sie 2005, 18:14:18 CEST

Wieslaw Kierbedz wrote:

>sformatowana
>Skoro zawiera dane, to jak może nie być sformatowana?

Też byłem tego ciekaw i stwierdziłem że chodź by nie wiem co to to rozgryzę.
Na razie może chociaż pod konsolą.

Wszystkie poniższe polecenie są wykonywane na zwykłym użytkowniku:

[rennis w rennis rennis]$ dvd+rw-format -force /dev/hdc
* DVDąRW/-RAM format utility by <appro w fy.chalmers.se>, version 4.10.
* 4.7GB DVD+RW media detected.
* formatting 9.5-

^^^^ Pomogło chodź z tego co wyczytałem to nie powinno się używać "force".

growisofs -speed=1 -Z /dev/hdc -r -J Kopia\ dyskietek/

^^^Działa płytka nagrała się ładnie

>O rzesz.  W k3bsetup dodaj użytkownika do grupy jaką k3b ma uprawnioną
>do pracy.
>Nie używaj sudo.

k3b bez sudo u mnie nie działa.
-----
kdeinit: Aborting. bind() failed: : Permission denied
Could not bind to socket '/home/users/rennis/.kde/socket-rennis/kdeinit__0'
ERROR: KUniqueApplication: Can't setup DCOP communication.
-----
Ponieważ używam gnoma to może mi czegoś brakować.

Dalej będe walczył po urlopie.
Dzięki za pomoc.

Tomasz Rutkowski - gg 1118937