k3b nagrywanie dvd

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Śro, 10 Sie 2005, 17:21:10 CEST

Wieslaw Kierbedz wrote:

>dvd+rw-format

Przeoczyłem wcześniej :(
Ale i tak to nie zmienia faktu że nie może z formatować płytki DVD+RW

>k3bsetup się kłania

Nie wiem co miałeś na myśli ale:

k3bsetup:
- k3b po zalogowaniu na root-a widzi growisofs w setup-ie jednak próba z
formatowanie płyty kończy się sukcesem
         ponieważ k3b stwierdzi że jest już z formatowana (co jest nie
prawdą, ponieważ zawiera dane)
- k3b użyte przez sudo nie widzi growisofs w setup-ie nawet przy ręcznym
wpisaniu ścieżki z binarką
         z konsoli mogę wykonać binarkę growisofs (na zwykłym użytkowniku)

-rwxr-xr-x  1 root root 57768 2004-08-29 13:18 /usr/bin/growisofs

Nasuneła mi się taka myśl.
Czy do nagrywania DVD jest potrzebna emulacja scsi?

Tomasz Rutkowski - gg 1118937