Instalacja + LiveCD + SATA Intel

Bartlomiej Niedziela b.niedziela w jana.bytom.pl
Śro, 10 Sie 2005, 18:49:17 CEST

Arkadiusz Patyk napisał(a):

> spróbuj:
> http://ftp.rescuecd.pld-linux.org/beta/

fajnie, dziala... ale mam problem z instalcja i inicjacja bazy RPM
Zainicjowana baza z rescue nie dziala pozniej ze sciagnieta wersja rpm'a
na docelowym systemie... :-(

--
   Bartlomiej Niedziela
   PUH Jana, Specjalista IT, CSCO10822612