PLD +Laptop, co polecacie..., moze byc Acer ?

Pawel Koska pawel w artfan.net
Sob, 13 Sie 2005, 20:50:37 CEST

Dnia sobota 13 sierpień 2005 20:04, Paweł Gołaszewski napisał:

> Przestrzegam przed Sony - nie ma absolutnie w Polsce serwisu na laptopy
> Sony. Po prostu. Informacja sprawdzona.

No tak, wiem ze w Polsce nie ma serwisu na laptopy. Takiego Vaio bym kupowal w
UK i tutaj tez bym go w razie czego serwisowal. Jednak tego nie zrobie, bo
przeciez jest dla mnie za drogi :-(

> Jeżeli chodzi o jakość to Dell jest klasą samą w sobie. Przy obecnym
> kursie dolara jeżeli ktoś ma możliwość sprowadzenia, cena wynikowa jest
> naprawdę atrakcyjna. Kupowanie u nas w kraju jest znacznie mniej ciekawe
> cenowo.

Ja tez bym chcial Della, ale moge go kupic tylko w Polsce lub w Wielkiej
Brytani. A model taki jak mnie interesuje kosztuje juz sporo powyzej 6000zl

A czy ja mam takie duze wymagania??
Ja chce tylko:
Wyswietlacz: 	15.4" WXGA
Grafika:	ATI lub NVIDIA, nie chce Intela ani zadnego innego sisa. Tak zeby
pograc tez sie czasem dalo....
RAM:		512MB
Procesor:	Centrino (lub wlasnie ew. AMD Turion64)

Tylko tyle ;)
No i jedyny przystepny dla mnie cenowo jest Acer, ktorego tez sie troche
obawiam.

Pawel