jaki Tuner TV

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pią, 12 Sie 2005, 18:32:34 CEST

duch w wla.pl wrote:
> mam saa7134 tv fly video
> procek AMD Sempron 3000+
> czesc programow nagrywam w divx 640x480
> tylko czasam trace kilka klatek (fakt ze uruchamiam z nice -19)
>
> druga sprawa ze te nagrania nadaja sie tylko raz do obejrzenia. duzo
> lepsza jakosc jest jak nagrywam do mjpeg i potem kompresuje dwuprzebiegowo

Spróbuj zmniejszyć rozdzielczość, to z tym samym bitrate uzyskasz dużo
wyższą jakość (z mniejszym zużyciem procka, więc będziesz mógł sobie
lepszy post-processing włączyć).

Jak sam się w to bawiłem, to wyłapałem to od gościa, który zakodował
Hellsinga (takie Anime fajne) z Hypera. Dawał połowe PALu AFAIR i miał
lepszy wynik przy 1000kbps, niż ja z pełnym PALem na dowolnym bitrate.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa