jaki Tuner TV

Pią, 12 Sie 2005, 18:44:54 CEST

Ryszard Mielcarek napisał(a):

> No właśnie mam dostęp do DTV :-)
>
> Ale ja bym powrócił do wątku głównego - na karcie z układem Bt848 jestem
> w stanie tak nagrywać ?

Tak. Tylko bt, to ledwie 8 bitów - różnicę z saa i cx widać już przy
oglądaniu.
Na moim fv3000 (saa7134) mam żyletę - pod warunkiem, że sygnał bez zakłóceń.
AMD 1.5XP, 512MB SDRAM - mencoder xvid lub ffmpeg 640x480 i mp3 - jakieś
20-40% CPU.
Oczywiście fps nie wymuszane - tyle, ile daje karta, czyli 25.

--
WK
Wypusty: