kernel 2.6 i zwisy (praca jako ruter) - po problemie - oraz kilka dodatkowych pytan

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Sob, 13 Sie 2005, 12:04:14 CEST

Artur Flinta napisał(a):

> Ja używam raczej serwer + router w jednym, płyta Intela, sieciówki też,
> działa OK. Druga maszyna też jako serwer + router, ale do domowej sieci,
> oparta o płytę VIA Epia i zwykłe karty Realtek 8139, działa stabilnie od
> ponad roku bez zwisów.
>
> Artur

rtl nie wytrzymują i mnie, mam sporo ruchu
a będę budował rutera dla BGP
takze dedykowana maszyna, tylko do tego

zastanawiam sie w ogóle nad platformą
myślę o amd64 3800 - wygrywa testy wydajnościowe
chce postawić taką maszynę i zapomnieć o tym, że pracuje.

--
Z poważaniem
Przemysław Backiel