kernel 2.6 i zwisy (praca jako ruter) - po problemie - oraz kilka dodatkowych pytan

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Sob, 13 Sie 2005, 13:27:01 CEST

Artur Flinta napisał(a):

> Pytanie tylko jak bardzo router ma obciążony procek? W przypadku mojej
> maszyny firmowej nudzi się jak cholera, bo całość obrabiają karty
> serwerowe Intela. Chyba, ze chcesz na tym jeszcze jakieś proxy zrobić,
> ale wtedy raczej zamiast nad prockiem to bym się nad wydajną macierzą
> zastanowił. W przypadku domowego ruch jest tak mały, że Epia 600MHz
> sobie radzi i ziewa z nudów - mimo, że kości realteka, zrzucające całą
> robotę na procka.

nie doczytałeś ;)
router dla BGP, będę stawał się ASem
i wiem ze potrzebuje wydajności
wiem, ze P4 2,8HT mieli tablice
przez 10-20min nawet

dla domowego uzytku wiem jakie jest obciazenie :)

co do kart
ponawiam dalej pytanie
uzywał ktoś Cicada albo marvel?
miał ktoś jakieś kłopoty z 3c 905 na jądrze 2.6 ?

--
Z poważaniem
Przemysław Backiel