PLD +Laptop, co polecacie..., moze byc Acer ?

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Nie, 14 Sie 2005, 00:36:18 CEST

On Sat, 13 Aug 2005, Pawel Koska wrote:
> A czy ja mam takie duze wymagania??
> Ja chce tylko:
> Wyswietlacz: 	15.4" WXGA
> Grafika:	ATI lub NVIDIA, nie chce Intela ani zadnego innego sisa. Tak zeby
> pograc tez sie czasem dalo....
> RAM:		512MB
> Procesor:	Centrino (lub wlasnie ew. AMD Turion64)

W miare jest toshiba mx30x-118... mam podobny model i sie sprawuje caliem
dobrze, radeon 9700 itp.... moze czasami troche glosny ale coz spodziewac
sie po takim kompie...

jezeli do pracy to jest super... do grania takze, ale wtedy zapomnij o
jakims rozsadnym czasie na bateriach.... radeon pochlania gigantyczne
ilosci pradu ;)

Problemow ogolnie z toshiba nie ma, serwis tez jest i to w miare szybki.

Co do asusow to wcale takie zle nie sa...a w szczegolnosci te z pelnym
centrino i seria m6r.. (o ile nie pomylilem symbolu) tyle ze one maja
grafike radeon 9000 czyli o graniu raczej zapomnij.

Acer, hm... mi sie stylistyka nie podoba... i sie psuja.

Jezeli nie potrzebujesz faktury to na allegro jest jeden gosciu co
sprowadza notebooki ze stanow... bardzo fajne ceny... i ogolnie..

sam posiadam m30x-113, i jestem zadowolony, ale kolejny ktory kupie to
bedzie dell lub ibm, bo to klasa sama w sobie.... ciche... solidnie
wykonane. i ogolnie ;) miodo... nowe ibmy... z podobna grafika sa idealnie
ciche... wytrzumuja na bateriach duzo dluzej itp ;)

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz