kernel 2.6 i zwisy (praca jako ruter) - po problemie - oraz kilka dodatkowych pytan

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 14 Sie 2005, 03:10:39 CEST

On Sat, Aug 13, 2005 at 11:38:13PM +0200, Przemysław Backiel wrote:
> quagga
> a jest coś innego/wydajniejszego?
speedy coś marudzi o openbgpd, ale to na fribzdę.

> zamiast w procka
> wolałbym zainwestować w lepszy "bezpieczniejszy" sprzęt
> bardzo boję się "padu" tego bądź co bądź newralgicznego miejsca
procek jeżeli chodzi o samo bgp raczej nie jest newralgiczny. Ustalenie
tras jest raz i o ile się sesja nie zerwie to potem już są tylko updaty.
pamiętaj jedynie by było wystarczająco ram - min 512mb, ja już daję
1gb...
a - ile od ilu isp będziesz mieć łącza?

> hmm
> czyli na jakim masz teraz?
> myślalem postawić router na 2.6.11-10_6
na tej maszynce 2.6.11.5-3
taki jak był zainstalowany...
staram się tej maszynki nie ruszać jak nie ma potrzeby.

> no i zabiłeś mnie trochę tą wydajnością dla BGP
> qrcze, a tyle osób mi mówiło
> że nie wiadomo co to ma być..
> i juz palpitacji finansowych dostałem :(
ukhm.. ja się zresztą nie znam.
ale - athlonik 1600+ i 512mb ram sobie też radzi.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI