PLD +Laptop, co polecacie..., moze byc Acer ?

Pawel Koska pawel w artfan.net
Nie, 14 Sie 2005, 10:05:46 CEST

Dnia niedziela 14 sierpień 2005 00:36, pbern w pbern.biz napisał:

> Problemow ogolnie z toshiba nie ma, serwis tez jest i to w miare szybki.

tak, toshiba chyba tez moze byc. Ale tak troche mi nie podchodzi. Ale co tam,
wazne by byl dobry, a nie jakiej jest firmy i jak wyglada :)
Mam na tym pracowac, a nie szpanowac.

> Co do asusow to wcale takie zle nie sa...a w szczegolnosci te z pelnym
> centrino i seria m6r.. (o ile nie pomylilem symbolu) tyle ze one maja
> grafike radeon 9000 czyli o graniu raczej zapomnij.

No wlasnie Asus..., ale z GeForce 6200
Moze takie?
Asus A6K-B004 z AMD 64

lub
Asus A6VC-B011 z Centrino
> Acer, hm... mi sie stylistyka nie podoba... i sie psuja.

No wlasnie tez juz sie boje Acera... a wyglad to mi sie IBM nie podoba.

Pawl