Wypalanie płyt CD - coś nie tak z cdrecordem :-/

Nie, 14 Sie 2005, 10:39:21 CEST

Łukasz Maśko napisał(a):

>Dnia sobota, 13 sierpnia 2005 23:34, Wieslaw Kierbedz napisał:
>[...]
>>

>Dokładnie. W konfiguracji k3b pokazuje coś takiego: "/dev/scd0 (2,0,0)".

Wiem, nie pomagam teraz, ale jest jeszcze jedno ale.

2,0,0 to jednak nie jest nagrywarka - sam pisałeś.

A jeśli jest, to nie powinna mieć tego samego kanału scsi, co inne
urządzenie.
Czy się mylę?
Obejrzyjmy sobie może jeszcze:
ls -l /dev/scd*
ls -l /dev/sg*
cdrecord -scanbus
Trochę nie mogę się połapać, a tak będzie wszystko razem.
Używasz statycznego dev?

--
WK
Wypusty: