Laptop - Co robicie z Windows

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w art4u.pl
Wto, 16 Sie 2005, 13:21:07 CEST

On Tue, 16 Aug 2005, Jaroslaw Kruk wrote:

> Moglbys bardziej rozwinac swoja mysl, bo laptop byl kupiony w Stanach
> przez mojego brata. Brat jeszcze przebywa w USA, wiec moglby zajac sie
> refundacja.

W stanach masz prawo zwrócic nienaruszony towar sprzedawcy.

> PS. Zastanawiam sie tylko czy jest sens, bo juz ustalilismy ze to jest
> OEM (system preinstalowany), i nie wiem czy warto sie starac o ta
> refundacje.

Nie jestem prawnikiem, ani nie znam sie tak dobrze na ich chorym prawie,
wiem tylko to co już napisałem. Nie wiem jak jest z OEM'ami.

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w art4u.pl