bt848 -> transcode -> avi

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 16 Sie 2005, 19:38:18 CEST

duch w wla.pl wrote:

> to jest mj apropozycja
> input musisz ustawic sobie odpowiednie
> z tego co poda ci mencoder
> inputs: 0 = Television; 1 = TV (mono only); 2 = Composite1; 3 =
> Composite2; 4 = S-Video;
>
> mencoder tv:// \
>         -tv input=4:driver=v4l2:width=383:height=288
>         -ovc lavc \
>         -oac lavc \
>         -lavcopts
> debug=0:vcodec=mpeg4:vbitrate=3000:abitrate=192:acodec=mp3 \
>         -o FILE.avi

Dzięki, z grubsza działa. Mam jednak 2 pytanka.
1. Strumień wejsciowy ma 25fps a wyjściowy 15 pomimo że utylizacja jest
na poziomie 30% (jednego proca!). Czy to się jakoś ustawia? Próbowałem
fps=25 ale to nic nie zmieniło.
2. Maszynka z 2 procami. Da się to zmusić do forkowania? Wpisałem
threads=3 ale to nic nie zmieniło.

Pozdrówka