bt848 -> transcode -> avi

duch@wla.pl duch w wla.pl
Wto, 16 Sie 2005, 16:03:30 CEST

On Tue, 16 Aug 2005, Grzegorz Sójka wrote:

> 	Mam kłopot. Potrzebuje zrzucić kasetę vhs na avika (lub coś podobnego
> co zajmuje mało miejsca). Mam kartę telewizyjna opartą na chipie bt848 i
> oczywiście magnetowid.
> Pytanko: jak wywołać transcode żeby żarło z karty tel. i pchało do avi
> (DivX?).
>
> Prośba: aktualnie jestem człowiekiem bardzo zajętym a operacja ta jest
> dla mnie jednorazowa. W związku z tym nie zamierzam się uczyć transcoda
> bo więcej mi się to nie przyda. Jeśli ktoś ma napisać coś w stylu RTFM
> lub "man transcode" to niech lepiej nie odpisuje. Proszę o gotowe
> [...]
to jest mj apropozycja
input musisz ustawic sobie odpowiednie
z tego co poda ci mencoder
inputs: 0 = Television; 1 = TV (mono only); 2 = Composite1; 3 = Composite2; 4 = S-Video;

mencoder tv:// \
         -tv input=4:driver=v4l2:width=383:height=288
         -ovc lavc \
         -oac lavc \
         -lavcopts debug=0:vcodec=mpeg4:vbitrate=3000:abitrate=192:acodec=mp3 \
         -o FILE.avi

Pozdrawiam ChomAr
--
   84-120 Władysławowo                       GG#: 420515