inter_module

l00natyk majkl w op.pl
Śro, 17 Sie 2005, 12:34:29 CEST

hola

teraz tak na powaznie.
czy moze mi ktos dac jakis namiar na jakąś dokumentację albo coś co
opisuje czego się teraz używa w kernelu do komunikacji między modułami.
dokładnie to chodzi o to że w ltmodem lt_modem używa inter_module do
przekazania przerwania na którym pracuje lt_modem oraz chyba poprostu
do sprawdzenia czy aktualnie moduł lt_modem jest używany. czytałem że
można to zastąpić funkcjami get_symbol oraz try_module_get ale tak
naprawdę to nie mam pojęcia o co chodzi a zależy mi na tym sterowniku
dla kernela 2.6.12 w którym zostały definitywnie usunięte funkcje
inter_module.

--
Regards l00natyk

I śmiech niekiedy może być nauką,  Kiedy się z przywar, nie z osób
natrząsa. Ignacy Krasicki (1735 - 1801)