Laptop - Co robicie z Windows

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 17 Sie 2005, 14:28:56 CEST

Dnia 17-08-2005, śro o godzinie 12:52 +0200, Sławomir Kawała napisał(a):

> 'Metka' tu nie ma nic do rzeczy... HP akurat cechuja sie porzadnym
> wykonaniem, sensownym upakowaniem bebechow w srodku i dobrymi
> podzespolami... teraz to juz coraz rzadsze na szczescie, ale w nieco

Bla, bla bla, fujitsu-siemens też niby dobry,a syf do środka potrafi
wsadzić, HP/Compaq robią to samo :)

> starszych notebookach firm typu Aristo pakowano procki nie mobilne,
> karty graficzne korzystajace z RAMu komputera ... tak jak tu juz ktos

Każda fiorma opierająca się na kadłubkach potrafiła różne śmieszne
rzeczy zrobić. A RAM współdzielony z video jest dostępny oficjalnie w
technologii centrino, więc nie wiem o co takie wielkie halo, podstawa w
tanich maszynach.

Bo za szybko z rynku znikają :)

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.