Laptop - Co robicie z Windows

Jaroslaw Kruk jareq w pld-linux.org
Śro, 17 Sie 2005, 14:42:04 CEST

On Wed, Aug 17, 2005 at 10:07:41AM +0200, Lukasz B wrote:
> To ja sie wtrace:
> mam identyczna sytuacje -
> ale pluje sobie w brode, bo taki sam sprzet mozna kupic w polsce z
> GWARANCJA!!!
> za niewiele wyzsza kwote. Oczywiscie nie bedzie to HP, ale Acer albo
> Aristo,
Tylko, że brat mi go kupił jak był w promocji i kosztował 770$ z
podatkiem :-). Teraz gdyby udało mi się jeszcze odzyskać około 100$ za
software do niego dołączony to koszt byłby około 670 $ :-D

A co do gwarancji to specjalnie się nie martwie, bo od 4 lat wiekszosc
moich znajomych reguralnie lata do Stanow i w razie czago zawioza mi go
do serwisu :-)

pozdrawiam
--
Jarosław Kruk   : jareq w pld-linux.org