sys-chroot i run level

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Czw, 18 Sie 2005, 23:24:24 CEST

Dnia 18-08-2005, czw o godzinie 22:28 +0200, Krystian T napisał(a):

> http://pl.docs.pld-linux.org/administracja_uslugi.html

BUAHHAHAHAH! To ci dopiero ROTFL! Dostałem link do rozdziału
dokumentacji który sam napisałem kilka miesięcy temu :> Tak czy inaczej
to miło dowiedzieć się ze ktoś czyta dokumentację.

BTW w sumie mało jasno wyraziłem swój problem, to o co mi chodzi
napisałem w odpowiedzi dla Artura Pażuśa.

Pozdro

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat {at} pld-linux {dot} org