sys-chroot i run level

Pią, 19 Sie 2005, 00:34:27 CEST

Paweł Kwiatkowski napisał(a):

>Nie zupełnie o to mi chodziło, chyba źle opisałem mój problem. Chcę aby
>"system" _w_ chroocie wstawał na 3-cim poziome a nie sam skrypt
>sys-chroot.

Tylko, czy to nie jest tak, że chrootowany system, to jest ten sam
system, co przed wykonaniem chroot (tzn. kernel) tylko działający w
innym otoczeniu?
Samo chroot zmienia korzonek, ale init nie jest już wywoływany, bo
system już jest "zainicjowany".
Czyli odpowiedzi niechcący były prawidłowe - wystartuj pierwotny system
na rc3, a chroot też będzie na 3.
Najpierw spróbuj ręcznie
chroot /<gdzieś> init 3
Może przygotuj gaśnicę?
Jeśli to poskutkuje, to dołóż, gdzie ci potrzeba odpowiednią komendę (do
skryptu sys-chroot).
A jeśli nie?
Może zagospodarować np. level 4 -  w chroot?
Włączyć na nim usługi, których potrzebujesz i wywołać je funkcjami
zerżniętymi z functions i rc.init?
Tam jest taka pętelka gdzieś "for i in `ls /etc/rc.d/rc.X`" - jakoś tak
to szło ;).

--
WK