cannot connect to X server :0.0

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Pon, 22 Sie 2005, 10:54:45 CEST

Jakub Piotr Cłapa napisał(a):

>Tak, to wygląda najbardziej odpowiednio:
>- wskaże na odpowiednie pliki konieczne do poprawnej autoryzacji, ale
>umożliwi ją tylko w ramach tego polecenia (przeciwnie do rozwiązania z
>xhost)
>- zmieni środowisko, więc programy nie będą pisać do ~ usera (czego nie
>zrobi sudo)
>
>Może wartoby to jakoś umieścić w dystrybucji? (jako defaultowe
>zachowanie su, a może po prostu jako dodatkowy skrypt)

Z calą pewnoscia przydaloby sie cos takiego w jakiejs paczce np: dodac
jako dodatkowy patch/source do "coreutils"
bo jako oddzielne to sie nieoplaca kilku linijek(skrypt) w nowej paczce.
I nawet sie uciesze ze sie do czegos sie przydalem, ale jestem tylko ZU
wiec ktos inny musi to dodac do dystrybucji.
A jezeli ktos chcialby cos dluzszego to kiedys znalazlem paczke do
Debiana  i nazywala sie sux_1.0.1-3_all.deb
jest podobna lecz bardziej rozbudowana, wersje spakowana po pracy
polecenia "alien" z deb do tgz dolaczam jako zalacznik
[jest to wersja stara]

Pozdrawiam TOmek

Dla kobiet i nie tylko! ;-) >>> http://link.interia.pl/f18aa