nieprawidłowe działanie flashplayera

Wojtek Szymak wojtekszymak w wp.pl
Wto, 23 Sie 2005, 16:08:26 CEST

Witam.
Mam problem z flash-playerem.
Zawartość plików swf jest wyświetlana prawidłowo, a problem pojawaia
się gdy chcę otworzyć menu kontekstowe. Pod Opera i Konqerorem
wyświetlany jest biały prostokąt z czarną obwódką, zaś miozilla i
firefoxem zamyka się. Kiedy uruchamiam firefoxa z xterma to po
wystąpienia tego błędu dostaję taki komunikat:

The program 'Gecko' received an X Window System error. This probably
reflects a bug in the program. The error was 'BadValue (integer
parameter
out of range for operation)'.
(Details: serial 309 error_code 2 request_code 12 minor_code 0) (Note to
programmers: normally, X errors are reported asynchronously;
that is, you will receive the error a while after causing it. To debug
your program, run it with the --sync command line option to change this
behavior. You can then get a meaningful backtrace from your debugger if
you break on the gdk_x_error() function.)

Ktoś może spotkał się z takim problemem i wie jak go rozwiązać?

Wersje używanego oprogramowania:
Mozilla Firefox 1.0.6,
Mozilla 1.7.11
Opera 8.02 . Build 1272 for Linux. Qt library 3.3.4
X Window System Version 6.8.2-11
xfce4 4.2.11-1
flash-player najnowszy (czyli z maja 2004), pobrany od producenta.

Próbowałem pod mozilą użyć innych wtyczek, ale działały (a właścieie nie
działały) jeszcze gorzej niż ta z macromedii.

Z góry dziękuję za pomoc.
 Wojciech Szymak