deamon alsasound

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Śro, 24 Sie 2005, 12:31:39 CEST

Michał Panasiewicz napisał(a):

> to nie powinno byc/jest czyszczone na samym poczatku ???
>przy starcie ?? znaczy cały katalog??? znaczy przed właczeniem
>jakichkolwiek usług???

Tak tu masz racje. Wpisalem pare  nazw pliczkow do tego katalogu i
znikly, czyli nie tu problem.
A po drugie pliku alsasound nie ma juz nawet po nieudanym uruchomieniu,
nie wiem jak predzej tego nie zauwazylem.
Gdy w /etc/rc.d/init.d/alsasound dopisalem pare polecen "echo" aby
zobaczyc co sie dzieje:
case "$1" in
  start)
        # Start driver.
        if [ ! -d /proc/asound ]; then       # katalog u mnie jest wiec
petle omija
                driver_start
                if [ -d /proc/asound ]; then
                        echo "touch"  # <--------------------
                        touch /var/lock/subsys/alsasound
                else
                        exit 1
                fi
        else                                       # wchodzi tu++++++++++++
                if [ -f /proc/asound/detect ]; then            # pliku u
mnie nie ma
                        echo "detect"  # <--------------------
                        show "Shutting down sound detect module:"
                        detect_stop
                        ok
                        driver_start
                        if [ -d /proc/asound ]; then
                                echo "asound"  # <--------------------
                                touch /var/lock/subsys/alsasound
                        else
                                exit 1
                        fi
                else                         # i laduje tutaj
                        echo "msg"  # <--------------------
                        msg_already_running "ALSA driver"
                fi
        fi
        ;;

To wyrzuca mi "msg" czyli ostatnie echo, tak myslac zdaje sie ze mozna
by bylo to lekko przerobic.
U mnie katalog /proc/asound wyglada tak:
root w bestguest asound $ ls -1
card0
cards
devices
modules
nForce2
oss
pcm
seq
timers
version
root w bestguest asound $
po nieudanym starcie alsy
Po wylaczeniu alsasound: "service alsasound stop"
katalogu /proc/asound juz nie ma i alsa przy wlaczeniu sie wlaczy.
Wiec czyzby katalog /proc/asound pojawial sie sam z siebie?
W modprobe mam tak:

alias char-major-14-* soundcore
alias snd-card-0 snd-intel8x0
alias sound-slot-0 snd-intel8x0
#  OSS emulation ---
alias sound-service-0-0 snd-mixer-oss
alias sound-service-0-1 snd-seq-oss
alias sound-service-0-3 snd-pcm-oss
alias sound-service-0-8 snd-seq-oss
alias sound-service-0-12 snd-pcm-oss

Co jest wiec tego przyczyna, ze alsa sie nie chce wlaczyc?

INTERIA.PL. Portal z najlepsza wyszukiwarka. >>>
>>> http://link.interia.pl/f18ae