deamon alsasound

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 24 Sie 2005, 15:44:04 CEST

On Wed, 24 August 2005 14:39:45 +0200, Wieslaw Kierbedz wrote:

[...]

> Rzeczywiście musi być nieładne,

E, nie. Bardzo ładne. Bardzo.

> bo działa bez zarzutu.

To prawda. Wyświetla bardzo ładne napisy w stylu: Starting service,
Service is already running, Service is not running itp. Mi się podoba.

--
Dariusz Laskowski                      Nie mam nic przeciwko korporacjom,
darlas at post.pl                      naprawdę. Właściwie, sam kiedyś