PLD +Laptop, co polecacie..., moze byc Acer ?

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pią, 26 Sie 2005, 23:41:47 CEST

Dnia środa, 17 sierpnia 2005 15:55, Andrzej Zawadzki napisał:
> Szczerze wątpię żeby lapek służył przez lata ;-)

Zależy czy go szanujesz czy nie - u mnie w robocie działają po kilka lat.

> 1 że się jednak niszczy - zmiana warunków pracy itp - to nie służy -

Oczywiście na deszczu nikt nie używa

>         dlatego b. polecam wykupić dodatkową gwarancję - mam w firmie
>         na kilka lapków 3 letnią HP - nawet baterie wymieniają :-)

za 100-150 zł dorabiają na giełdzie nowe - a ile taka gwarancja kosztuje???

> 2 zestarzeje Ci się ;-) (wydajnościowo)

Zależy co robisz - jak masz jeden i tten sam program od 10 lat to nie bardzo.

Miesiu